Gudmor . .

Om bara tiden ville gå lite snabbare imorgon är d dax att hämta upp bästaste Anna som kommer med tåget för att tillbringa the weekend här uppe i kalla Norrlandet, som vi har längtat efter att Isabellas gudmor ska komma :D 
Blir go mat och kanske ska man till och med att slå på stort och ta och inhandla ett flaska rötjut att ha och sitta och skvallra och uppdatera varandra över.
 
Dagen har ändå gått fort fram då vi for till Fammo för att hjälpa henne sätta ihop en möbel hon varit och inhandlat(lr ja d var väl då kanske mer bebi än jag som stod för byggandet om man ska vara helt ärlig även om jag stog för en liten del av d hela)och som tack blev vi bjudna på lite ute mat, muta kan man lugnt säga att d var :p
Sen blev d att fara och handla lite nödvändigt och vips var klockan helt plötsligt halv sju så då var d bara att fara hem, väl hemma har vi stökat på och rensat ut i förråd och garderob(vilket är en ren pärs för mig då jag verligen hatar att skiljas från minsta lilla)och lyckades faktiskt få bort en del. Lillan har nu fått sig ett långt bad vilket hon mer och mer uppskattar, nu ligger hon och riktigt myser :) hoppas nu på att hon ska ha en bra natt och få sova ut riktigt ordentligt(gäller då åxå mamma och pappa så vi håller tummarna).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0