Veckovis . .

jag kan knappt fatta vad tiden går fort, ibland känns d som att jag knappt har slagit upp ögonen innan d är dax att hoppa i säng igen för att orka ta sig upp nästa dag. Lillan har haft d lite jobbigt sen hon kom hem från farmor, jag tror hon tyckte d var lite skrämmande att vakna upp och varken mamma lr pappa var där för sen dess har hon mest kämpat mot sömnen. D är som att hon inte vill låta sig somna in ordentligt utan måste hela tiden som hålla koll vars vi är, att vi är nära. Och så vill hon bli håller, hela tiden. Jag so just hade fått henne att ligga ner på lekmattan och filosofera en nu är d som att vi är tillbaka på ruta ett *suck*, d gick så bra förra gången hon var hos farmor att jag trodde d skulle gå lika smidigt denna gång men hon är juh i och för sig större nu, kanske har d här med jag och andra börjat komma fram för henne.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carro

Brukar ju kunna finnas en tendens att det blir så att dom ska ha extra koll på en om man lämnar "iväg" förtidigt
Hur gammal är hon nu hon är väl bara typ 2månader?
Kul att hon liggr bra i kurvan:) har hon utvecklat ngn allergi eller var det bara vanliga utslag hon hade fått?

2013-03-11 @ 07:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0