the day after yesterday . . .

Så himla duktig, om jag kunde skulle jag ge mig själv en klapp på ryggen efter vad jag har hunnit göra idag. Varit och handlat med älsklingen och lilla syster som hux flux hade bestämt sig för att oanmäld dyka upp innan hon skulle fara iväg mot fjällen, dammtorkat, strykit lite sängkläder och renbäddat(bara älskar känslan när man första gången glider ner under täcket efter att ha bäddat rent och sängkläderna är manglade och strykna)it's wort the effert. Hunnit fara på systemet åt svärfar och tagit en promenad till konsum när jag var i H-sund för att lämna av öl'a åt svärfadern och som sällskap så hade jag med mig lill Ita som fick sig ett riktigt träningspass :p.
Och så har jag juh hunnit göre rent ugnen dessutom och som var ett lika jobbigt projekt som alltid men nu skiner den som ny, utvändigt och invändigt. Nu ska jag ta och slappa och bara få njuta av att göra ingenting alls förutom mysa med min älskling och kanske hitta en film at glo, enda molnet på denna rosenskimrande framtid jag ser framför mig för kvällen är att vi måste skjusa bebis lillebror till flyget imorgon klockan 05.00(vem far så tidigt egentligen)men får försöka tänka positivt. Blir desstå mysigare sen då när vi kommer hem och får krypa ner i sängen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0