120407

Lördag och vad gör man, joo jobbar och d känns inge kul alls för så less och trött som jag är vill ja bara få krypa under täcket å däcka, men d kommer dröja en si så där fem timmar till innan d lär hända. Är så sjukt trött för att vi blev väckta typ kvart i tolv idag och var tvugna att gå ut i solen (som lös alldeles för olidligt starkt) mitt stackars mosiga huvud och grusiga ögon stod knappt ut vill jag tilllägga, sätta oss i bilen och köra ända ut till stugan. Men roligt att få busa lite med Itan och bebi levde rövare med henne en stund, så vi båda fick oss en dos av playtime. Sen var d bara att fara hem för att iallafall försöka få lite mer sömn(vilket vi lyckades med), för tre timmar är inte på långa vägar tillräckligt med sleep för att jag ska klara av att ta mig igenom en hel natt på jobbet och inte vara helt tom i bollen. Sitter och luktar på min tröja eftersom den luktar av älsklingens nya parfym och jag längtar hem så jag kan få the real deal och gosa ner min näsa mot hans hals och sniffa den lukt som bara är hans egen och med en liten hint av numera Givenchy play.
I♥my Mutz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0